Značky a hazard: Klíč k přilákání nové generace hráčů

Zdá se, že se v hazardním průmyslu objevuje nová vlna obsahu a spoluprací s licencovanými značkami. Použití známých značek a postav v hazardních hrách není nic nového. Přední studia jako NetEnt již dříve vydala automaty s tématy jako Dracula, Conan nebo Jimi Hendrix. Co je však zajímavé, je čím dál častější navazování právě takových spoluprací.

podání ruky
zdroj: Pixabay.com | autor: wastedgeneration

Několik nedávných příkladů ukazuje na vznikající trend, navazování spoluprací s různými kulturními značkami. Například Inspired přichází se sloty s tématem Terminátora, Aristocrat představuje automat House of the Dragon a Games Global spolupracuje s WWE.

Co spojuje tyto příklady?

Hlavním faktorem je právě publikum, ke kterému tyto značky mluví. Použití známých značek je totiž velmi silnou strategií, která dokáže okamžitě propojit publikum s novým produktem. Ovšem pro úspěšnou integraci značek do hazardních her je klíčové, aby spolupráce byla dobře promyšlená již od samého začátku.

Například partnerství mezi Games Global a WWE dává smysl, protože sport je již propojený se sázením. Na druhé straně Inspired sáhl po klasickém filmu Terminátor, aby pro změnu oslovil generace, které zažili tento známý akčňák v době jeho vzniku. A konečně, Aristocrat se rozhodl pro House of the Dragon, což je sice riskantní volba, ale vzhledem k popularitě této série mezi mladými diváky může jít o trefu do černého.

Čtěte také: Výherní automaty a popkultura. Jaký mají vztah?

Generace Z v hledáčku casin?

Důvody k využívání licencovaných značek ve větší míře může být způsobena přílivem nové generace hráčů, konkrétně Generace Z. Oblíbené značky totiž dokáží přitáhnout mladší publikum k produktům, které by si jinak ani nemuseli vyzkoušet. Ne každý by si například vybral klasický slotový automat, ale pokud je ten samý automat oblečený do kabátu nějaké kulturní senzace, získává pro návštěvníka zcela nový rozměr.

V budoucnu tak můžeme očekávat, že podobných spoluprací bude stále více. Poskytovatelé hazardních her si však budou muset dávat pozor, aby tyto spolupráce probíhaly v etickém duchu.

Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost! Zákaz účasti na hazardní hře osobám mladším 18 let.

Nejnovější
New York opět ukazuje, kdo je šéf na americkém hazardním trhu. Celkový objem sázek přesáhl 2,2 miliardy dolarů, přičemž samotné ...
Spotify Wrapped každý rok shrnuje nejvíce poslouchanou muziku svých uživatelů. A obvzláště letos vyvolalo minimálně smíšené reakce. Zatímco některé funkce ...
Šok pro zdravotnický sektor i podnikatelský svět. Ve středu ráno byl Brian Thompson, generální ředitel UnitedHealthcare, jedné z největších zdravotních ...

© Copyright 2024 www.onlinehazard.cz | e-mail: info@onlinehazard.cz