Z Activision Blizzard do sportovního sázení

Mike Ybarra, výkonný ředitel společnosti PrizePicks, má za sebou dlouhou kariéru v herním průmyslu. Po letech strávených v Activision Blizzard, přechází do světa sportovního sázení s cílem vytvořit platformu, která bude skutečně zaměřena na hráče. Co ho k tomu vedlo a jaké ponaučení si z herního průmyslu přenesl do své nové role?

Mike Ybarra. Blizzard.
Foto: Wowhead | Mike Ybarra

O své cestě se Mike rozpovídal pro portál Gaming America, pojďme se v krátkosti podívat, co vlastně chystá.

Zkušenosti z Activision Blizzard

Pro Ybarru byla práce v Activision Blizzard velkou školou. “Blizzard je vyjímečná značka, která formovala herní průmysl po celé dekády,“ říká Mike. A není divu, společnost stojí za obřími tituly jako World of Warcraft nebo Overwatch, které definovaly herní průmysl online her. Přesto to nebylo vždy jednoduché. Pod jeho vedením čelila společnost různým výzvám, včetně kontroverzí a problémů uvnitř firmy.

To ho naučilo nejen tomu, jak zvládat krize, ale také jak klást důraz na potřeby komunity. “Hráči musí být vždy na prvním místě,“ zdůrazňuje Mike. A právě tento přístup, který považuje za klíč k úspěchu, si přenesl i do nové role v PrizePicks.

Přechod do sportovního sázení

Ybarra vidí herní a sázkový průmysl jako dvě propojené entity. “Hraní her a sázení mají společné to, že hráči chtějí zážitky, které jsou zábavné, ale zároveň férové a transparentní,“ říká. V PrizePicks, která se zaměřuje na sportovní sázení, vidí příležitost přenést klasický hráčský přístup do světa sázení.

Jedním z jeho hlavních cílů je vytvořit prostředí, kde hráči vědí, že jejich zpětná vazba je vyslyšena. Věří, že hráči, ať už ve videohrách, nebo v sázení chtějí, aby se s nimi jednalo s respektem a jejich zážitek ze hry byl prioritou.

Zaměření na hráče

PrizePicks se snaží být na trhu něčím jedinečným. A to nejen svým konceptem, ale hlavně přístupem. “Chceme hráčům nabídnout jednoduchý a zábavný způsob sázení, kde jsou jejich potřeby v popředí,“ říká Ybarra. Platforma sází na jednoduchost a uživatelskou přívětivost, to hráčům umožňuje snadno se orientovat a bavit se hned od začátku.

V době, kdy mnoho herních a sázkových platforem přetěžuje uživatele složitými funkcemi a komplikovanou grafikou, PrizePicks sází na opačný přístup. Jednoduchý design a intuitivní ovládání jsou prvky, které mají zajistit, že se hráči cítí na prvním místě.

A co dál Ybarra chystá?

Do budoucna má Ybarra s PrizePicks velké plány. Vidí prostor pro další inovace, zejména v tom, jak se sportovní sázení může propojit s novými technologiemi a interaktivními zážitky. “Naším cílem je vytvořit platformu, která nejen nabízí sázky, ale která také hráče inspiruje a přitahuje je zpět,“ dodává Mike.

Jako člověk, který stál za úspěchem některých z největších herních titulů, ví, že klíčem k úspěchu je nikdy nepodceňovat své publikum a neustále přinášet nové zážitky. A to je přesně to, co plánuje i v oblasti sportovního sázení.

Více z rozhovoru naleznete na gamingamerica.com

Nejnovější
New York opět ukazuje, kdo je šéf na americkém hazardním trhu. Celkový objem sázek přesáhl 2,2 miliardy dolarů, přičemž samotné ...
Spotify Wrapped každý rok shrnuje nejvíce poslouchanou muziku svých uživatelů. A obvzláště letos vyvolalo minimálně smíšené reakce. Zatímco některé funkce ...
Šok pro zdravotnický sektor i podnikatelský svět. Ve středu ráno byl Brian Thompson, generální ředitel UnitedHealthcare, jedné z největších zdravotních ...

© Copyright 2024 www.onlinehazard.cz | e-mail: info@onlinehazard.cz