Victoria Silvstedt v nové marketingové kampani pro Lyllo Casino

Lyllo Casino oznámilo novou spolupráci s modelkou a hollywoodskou herečkou Victorií Silvstedt. Spolupráce má za cíl přinést švédské značce mezinárodní rozměr a navázat na historická partnerství s místními celebritami.

fotografie Victorie Silvstedt
zdroj: X.com / @vicsilvstedt

Kampaň s Carolinou Gynning

V rámci této spolupráce se Silvstedt objeví v nové kampani po boku švédské podcasterky, herečky a designérky Caroliny Gynning. Kampaň chce využít úspěchů Silvstedt, mezi které patří tituly Miss Sweden, Playboy Playmate of the Year a více než 500 obálek magazínů, k posílení viditelnosti značky Lyllo Casino.

Spolupráce se zaměřuje na myšlenku uvedení švédské značky primárně na americký trh právě prostřednictvím Silvstedt, čímž se tak společnost snaží zvýšit povědomí o Lyllo Casino nejen ve Švédsku, ale i v zahraničí.

Jaký je význam tohoto partnerství?

Victoria Silvstedt je švédská modelka, herečka a televizní osobnost, která se proslavila nejen svou kariérou v módním průmyslu. Silvstedt má silné postavení v médiích, sociálních sítích a v televizních pořadech, a na to Lyllo Casino především spoléhá. V roce 2023 Silvstedt získala také ocenění za “Best Tv personality Influencer Europe”.

Efi Peleg, CMO společnosti ComeOn Group, která stojí za Lyllo Casino k tomu uvedl: „Jsme nadšeni, že můžeme přivítat Victorii mezi naše ambasadory značky. Její energie a nadšení dokonale odrážejí hodnoty Lyllo Casino. Toto partnerství je více než jen spolupráce; je to oslava toho, co Lyllo představuje – zábavný a živý herní zážitek.“

Vztah mezi celebritami a propagací hazardních her

Vztah mezi celebritami a propagací hazardních her je bývá občas poměrně kontroverzní téma. Na jednu stranu mohou celebrity přitáhnout pozornost k hazardním hrám a zvýšit jejich popularitu, na druhou stranu se často objevují obavy, že tato spojení mohou mít negativní dopad, zejména na mladé lidi. Proto je vždy vhodné posuzovat, jaké cílové publikum vlastně daná celebrita oslovuje a především, jak se spolupráce komunikuje.

Některé země mají dokonce regulace omezující propagaci hazardu celebritami, aby chránily zranitelné skupiny. Celebrity musí zvážit etické aspekty a potenciální dopady, než se zapojí do propagace hazardních her. Ve výsledku jde na jejich osobní vroubek, jakým stylem budou hazard propagovat.

Nejnovější
New York opět ukazuje, kdo je šéf na americkém hazardním trhu. Celkový objem sázek přesáhl 2,2 miliardy dolarů, přičemž samotné ...
Spotify Wrapped každý rok shrnuje nejvíce poslouchanou muziku svých uživatelů. A obvzláště letos vyvolalo minimálně smíšené reakce. Zatímco některé funkce ...
Šok pro zdravotnický sektor i podnikatelský svět. Ve středu ráno byl Brian Thompson, generální ředitel UnitedHealthcare, jedné z největších zdravotních ...

© Copyright 2024 www.onlinehazard.cz | e-mail: info@onlinehazard.cz