Pařížský týden módy bývá plný překvapení, ale tohle nečekal nikdo. Post Malone, známý rapper, zpěvák a showman – překročil hranici mezi hudbou a módou. Jeho kolekce „Season One: At First Light“, uvedená pod značkou Austin Post, přinesla westernovou poetiku, syrovou maskulinitu a velmi osobní styl. A publikum? Nadšené, zmatené i fascinované.

Od hudby k haute couture
Post Malone patří mezi výrazné tváře popkultury poslední dekády – jeho styl je vždy neortodoxní, někde mezi upřímností a karikaturou. Právě to přenesl i do módy. Jeho značka Austin Post nevznikla jako celebritní merch, ale jako kompletní módní identita, se silným rukopisem.
Kolekce „Season One“ čerpá z amerického západu – třásně, denim, flanel, ale ve špičkovém zpracování. Modelky a modelové kráčeli po mole v tmavém světle s country hudbou, mezi kulisami připomínajícími ranč.
Finále s koněm? Virální moment
Kolekci zakončil živý kůň, kterého Post Malone osobně přivedl na molo. Scéna působila na hranici kýče, ale zároveň vytvořila okamžik, o kterém mluvil celý módní Twitter (a TikTok). V reakci na otázky novinářů řekl: „Ten kůň je moje dětství. Moje pravda. Móda je taky o odvaze.“

Jen exhibice, nebo seriózní byznys?
Podle prvních komentářů z Vogue, Dazed i Business of Fashion má značka potenciál – zejména pokud se jí podaří najít místo mezi Cowboycore a moderní luxusní udržitelnou módou. Cena triček má být okolo 190 USD, bundy až 1400 USD. Výroba probíhá částečně v Texasu, částečně v Itálii.
Post Malone vstoupil do světa módy ne jako další influencer, ale jako značka s vizí. Jeho debut v Paříži zaujal, rozdělil diváky a hlavně – nezapadl. Co bude dál? To ukáže další sezóna, ale Austin Post je značka, o které se mluví.