Louis Vuitton uvádí kufry za milion. Limitka „Art of Travel“ je jen pro vyvolené

Francouzský luxusní obr Louis Vuitton se opět připomíná. Limitovaná kolekce kufrů „Art of Travel“ je úspěšnou kombinací tradice, ruční řemeslnosti a extrémní exkluzivity. Na trh přichází jen pro pečlivě vybrané klienty a s cenovkou, která startuje na milionu korun.

7. DraftKings expanduje do Brazílie – nový trh s potenciálem miliard dolarů

Louis Vuitton jako značka statusu

Louis Vuitton je od 19. století synonymem pro cestovní luxus. Značka, kterou nosili francouzští aristokraté a dnes ji oblékají globální celebrity, se nikdy nebála posouvat hranice. Kolekce „Art of Travel“ je toho důkazem.

Nové kufry vznikají ručně v historickém ateliéru v Asnières-sur-Seine. Každý kus zabere desítky hodin práce, od precizního našití ikonického monogramu až po individuální zpracování vnitřních oddělení podle požadavků klienta.

Kufr za milion? Ano, a nebude pro každého

Cena kufru startuje na částce 40 000 eur (přes 1 milion korun). A to je pouze základ. Zákazník si může zvolit barvu kůže, typ zapínání, rytiny nebo přidat zlaté prvky. Některé objednávky tak přesahují i dvojnásobek základní ceny.

Kufry jsou dostupné pouze přes doporučení osobního poradce Louis Vuitton nebo na vybraných VIP destinacích. Nejedná se o běžně nabízené zboží – jde o položku, kterou si většina klientů objednává individuálně a s osobní asistencí značky.

Spojení umění, cesty a prestiže

„Art of Travel“ vychází z myšlenky, že cestování není jen přesun, ale rituál. Kufr se stává osobním manifestem stylu. Každý kus má vlastní sériové číslo, certifikát pravosti a digitální pas v NFT formátu, který zajišťuje originalitu v blockchainovém prostředí.

LV zde propojuje klasický luxus s technologiemi a zároveň čerpá z kulturní inspirace – limitovaná edice obsahuje motivy inspirované japonskými mistry, francouzskými kubisty i moderní architekturou.

Pro koho je tato Louis Vuitton kolekce určena?

Primárně pro vysoce postavenou klientelu. Podle odhadů Forbes je cílová skupina tvořena zhruba 0,01 % nejbohatší populace, kteří pravidelně cestují soukromými letadly a pobývají v hotelech typu Aman nebo Cheval Blanc.

Prvními majiteli jsou dle neoficiálních informací hudebníci, technologickí magnáti a sťové tváře z Asie.

Značka, která neprodává produkt, ale pocit

Louis Vuitton tímto krokem dál rozvíjí filozofii luxusu: nevyrábět masově, ale cíleně. Luxus zde není jen v cenovce, ale v příběhu, emocích a zážitku. Kufr za milion se tak stává symbolem toho, že opravdový luxus si nekoupíte v obchodě. Musíte být pozváni.

Nejnovější
Francouzský luxusní obr Louis Vuitton se opět připomíná. Limitovaná kolekce kufrů „Art of Travel“ je úspěšnou kombinací tradice, ruční řemeslnosti ...
Česká online casina lákají své hráče na květnové bonusy a free spiny. Většina z nich začátkem května obměnila svou nabídku ...
Legendární žokej Frankie Dettori vstupuje do nové role. Stává se historicky prvním dostihovým ambasadorem online sázkové platformy Stake. V rámci ...

© Copyright 2024 www.onlinehazard.cz | e-mail: info@onlinehazard.cz