Legendární žokej Frankie Dettori vstupuje do nové role. Stává se historicky prvním dostihovým ambasadorem online sázkové platformy Stake. V rámci této spolupráce bude Dettori fanouškům poskytovat odborné postřehy, tipy na dostihy a další obsah, který bude součástí promo aktivit Stake.

Ze sedla na obrazovku
Po víc než 40 letech v sedle, nespočtu trofejí a legendárních výhrách na všech velkých závodištích světa, přichází nová etapa kariéry. Už ne jako jezdec, ale jako expert a průvodce, který fanouškům nabídne zákulisní informace, sázkové tipy i dostihové rozbory.
“Jsem nadšený, že mohu spolupracovat se Stake,“ sdělil Dettori. “Je to značka, která ví, jak oslovit fanoušky. Mají drive, spolupracují s těmi největšími v byznysu a já se těším, co všechno nás společně čeká.“
Jeho hlas bude slyšet na sítích, v analýzách i živých přenosech. Stake sází na osobnost. A tu Frankie má. V marketingu i ve sportu platí jedno: buď vidět, nebo neexistuješ. Frankie a Stake to vzali doslova. A teď se svět dostihů i sázení dívá, co z toho vznikne.
Zpráva o partnerství přichází také ve chvíli, kdy Stake posiluje svou viditelnost nejen ve světě sportu, ale i v oblasti zodpovědného hraní (Stake nedávno navázal spolupráci s iniciativou BetBlocker pozn. red.)
Nové partnerství po kontroverzi s herečkou Bonnie Blue
Není ovšem vše růžové, jak se může zdát. Stake totiž také čelí i jistým kontroverzím. Například nedávnému odchodu z britského trhu poté, co se jejich logo objevilo ve videu s herečkou Bonnie Blue z filmů pro dospělé. Přesto však zůstávají jedním z nejviditelnějších sponzorů Premier League a jejich logo stále zdobí dresy Evertonu.
Uvidíme, zda partnerství s Frankie Dettori přinese pozitivnější ohlas, než tomu bylo u Bonnie. Za nás věříme, že určitě ano.