Federer a Nadal pro Louis Vuitton: Proč módní značka sází na sport?

Roger Federer a Rafael Nadal, dva tenisoví velikáni, se objevili v nové kampani Louis Vuitton v italských Dolomitech. Fotografie, kterou pořídila Annie Leibovitz, okamžitě získala miliony lajků.

Federer a Nadal, známí soupeři na kurtu, jsou mimo něj blízkými přáteli. Jejich přátelské pošťuchování během focení přidalo kampani na autenticitě. „Pamatuju si to,“ řekl Nadal o jejich prvním setkání, zatímco Federer s úsměvem odpověděl: „Byl jsem na tebe hodný?“

Louis Vuitton podobnou strategii použil už v roce 2022, kdy spojil fotbalové legendy Cristiana Ronalda a Lionela Messiho. Tato kampaň přinesla rekordní počet lajků na Instagramu, což jen potvrzuje sílu spojení sportu a luxusu.

Šéf Louis Vuitton Pietro Beccari zdůrazňuje, že sportovci jako Federer a Nadal pomáhají zvýšit prestiž značky. LVMH, mateřská společnost Louis Vuitton, se také stala sponzorem olympiády v Paříži, čímž dále podtrhuje svůj zájem o sport.

Carlos Alcaraz, další tenisová hvězda, se nedávno stal ambasadorem značky, a Pharrell Williams byl jmenován kreativním ředitelem pánských kolekcí. Tímto Louis Vuitton potvrzuje svou strategii být viditelný a přitom si zachovat exkluzivitu.

„Naše kroky mají dlouhodobý smysl a věřím, že kampaň s Federerem a Nadalem zvýší žádanost značky,“ říká Beccari.

Nejnovější
New York opět ukazuje, kdo je šéf na americkém hazardním trhu. Celkový objem sázek přesáhl 2,2 miliardy dolarů, přičemž samotné ...
Spotify Wrapped každý rok shrnuje nejvíce poslouchanou muziku svých uživatelů. A obvzláště letos vyvolalo minimálně smíšené reakce. Zatímco některé funkce ...
Šok pro zdravotnický sektor i podnikatelský svět. Ve středu ráno byl Brian Thompson, generální ředitel UnitedHealthcare, jedné z největších zdravotních ...

© Copyright 2024 www.onlinehazard.cz | e-mail: info@onlinehazard.cz