Oktagon ovládl léto. Vémola a Végh zbořili Eden a to nejlepší teprve přijde

To, co se podařilo organizaci Oktagon MMA, nemá v českém sportu obdoby. Vyprodaný stadion v pražském Edenu, přes 20 tisíc diváků na místě a statisíce sledujících přes PPV – trilogie mezi Karlosem Vémolou a Attilou Véghem přepsala dějiny bojových sportů ve střední Evropě. Oktagon 58 byl vrcholem první poloviny roku, ale léto teprve začíná.

Attila Végh a Karlos Vémola pózují se zdviženými pažemi na pódiu při vážení před zápasem Oktagon MMA v Edenu. V pozadí je pás šampiona a prázdné tribuny stadionu. Atmosféra je napjatá a plná očekávání.

Eden jako koloseum

Zápas mezi Vémolou a Véghem byl očekávaný jako filmové finále. Atmosféra v Edenu připomínala fotbalové derby – transparenty, chorály, ohňostroje. Oktagon vybudoval show, která konkurence z UFC závidí. Výsledek? Attila Végh porazil Vémolu i ve třetím vzájemném souboji, čímž završil jejich osobní ságu.

Ondřej Novotný, promotér Oktagonu, to shrnul jednoduše: „Tohle už není underground, tohle je nový mainstream.“

Sázkové kanceláře zažily šílenství

Sázky na Vémolu vs. Végh III lámaly rekordy. Tipsport i Fortuna hlásí historicky nejvyšší objem sázek na MMA zápas – přes 75 milionů korun jen na hlavní zápas. Vítězství Véghe přineslo tučné výhry těm, kdo věřili jeho kondici. Live sázky během zápasu skákaly ve vteřinách – Oktagon proměnil fanoušky v sázkaře.

Další zastávka bude Štvanice 2025

Oktagon nekončí. 9. srpna se vrací na ikonický ostrov Štvanice, kde proběhne další letní open-air galavečer. Ohlášeni jsou hvězdy jako Louis Bolander, Lucia Szabová i nová jména z Polska a Německa.

Po úspěchu Edenu se očekává, že i Štvanice bude beznadějně vyprodána. Vstupenky mizí, PPV kódy se prodávají ve vlnách. Oktagon staví jak na zápasech, tak na celotýdenní show. Nabízí VIP večírky, media day, veřejné vážení, takže je stále co sledovat.

Oktagon jako značka luxusu a nové generace

Oktagon dávno není jen sport. Je to zážitek, značka a pro někoho lifestylový kult. VIP lóže, spolupráce se značkami jako BMW, Hublot nebo Moët, přítomnost celebrit i influencerů. Z Oktagonu se stal produkt generace Z, takový napůl sport a napůl Netflix. Mladí fanoušci místo fotbalu sledují MMA. A značky to dobře vědí.

Oktagon mění pravidla hry

Po letech podceňování se české MMA dostalo na úroveň, kdy diktuje tempo celému regionu. Ať už fandíte Vémolovi, nebo Végheovi, jedno je jisté: Oktagon je fenomén, který bourá hranice mezi sportem, showbyznysem a hazardem.

Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost!

Nejnovější
To, co se podařilo organizaci Oktagon MMA, nemá v českém sportu obdoby. Vyprodaný stadion v pražském Edenu, přes 20 tisíc ...
Začátek léta je tady a s ním přichází i spousta českých online casin s širokou nabídkou bonusových akcí a free ...
Rozhodnutí Ústavního soudu z poloviny června 2025 může výrazně změnit podobu hazardu v hlavním městě. Soudci zamítli návrh skupiny senátorů, ...

© Copyright 2024 www.onlinehazard.cz | e-mail: info@onlinehazard.cz